23 Şubat 2015

Oscar 2015'in En İyiler ve İyileri

2015 Oscarları dün gece sahiplerini buldu. 
Ee moda blog yazarları olarak  da bize kırmızı hali analizine gün doğdu.
*
Bu sene en en en beğendiğim Rosamund Pike'nin Givenchy elbisesiydi. Kırmızı halıda kıpkırmızı olma fikri beni hep cezbetmiştir.
Sade makyajı ile ne kadar güzel görünüyor.

*
İkinci en beğendiğim ise Gwyneth Paltrow'un Ralph Russo Couture elbisesi.
Pembe ne çok yakışmış.
Bayıldım hem sade hem şık oluşuna. 

3. olarak Jennifer Lopez'i seçtim ben :)
Ne güzel ne tatlı bir elbisedir.
Sadece makyaj ve saçını özensiz buldum. 


Emma Stone Elie Saab elbisesi ile harika görünüyor.
Ona da bir kusur bulmak gerekir ise ayakkabısını beğenmedim :)
Ama saçı ve makyajı elbisesi ile bir harika görünüyor.


 Anna Faris'de Zuhair Murad tasarımı elbise tercih edenlerden.
Bu kadını ne giyse beğeniyorum ne yapim :)
Aslında elbise onu çok basenli göstermemiş mi?
Normal de incecik.


Jamie Chung ise Yanina Couture elbisesi ile harika. Aslında ilk 5 içinde kendisi.

Rita Ora'yı ilk defa bu kadar şık görünüyorum.
Yakışmış bence elbisesi ona.

Anna Kendrick benim hiçbir zaman şık bulmadığım biri ama ilk defa şık yani.
Thakoon tasarımı elbisesi ile güzel görünüyor.

Chrissy Teigen'de Zuhair Murad tercih edenlerden. O da kesinlikle çok şık.
Elbisesinin rengine bayıldım.

Dakota Johnson ise Saint Laurent elbisesi ile sadelik ile şıklığı buluşturmuş. At kuyruğu ona çok yakışmış. Makyajı ise bence kusursuz.

Bir Zuhair Murad tasarımı daha. Jenna Dewan Tatum çok şık olmuş.
Resmen herkes Zuhair Murad defilesinde gibi.
Jessica Chastain Givenchy elbisesi ile basenleri geniş görünse de bence şık görünüyor.

Laura Dern yaşına göre ne kadar şık. Bence çok güzel bir Alberta Ferretti tasarımı tercih etmiş.

Lupita Nyongo yine zıtlığın uyumunda. Ben biraz incilerle kaplı olması nedeni ile Calvin Klein Collection tasarımlı elbisesinin onu şişman gösterdiği kanaatindeyim ama olsun. O tenine inciler çok yakışmış.

Margot Robbie Saint Laurent elbisesi ile güzel olanlardan.
Makyajını çok sevdim.

Sienna Miller Oscar dela Renta elbisesi ile şık bence.

Zoe Saldana ise Versace elbisesi ile güzel görünüyor. Bu tonlu elbiseler esmerlere çok yakışıyor.
*
Sizce en şık kimdi peki?

1 yorum:

deeptone dedi ki...

pembeli ve kırmızılılar ne fıstık yaaa :) ikinci kitabım da çıktı yaa. şiir kitabı. derin mavi. bak instada da var blogumda köşede. :)