22 Ağustos 2011

Çok Şık Şort Modelleri









Bu şortlar çok şıklar amaa =))

8 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

bu sortlardan aldım gecen sezon ama cok gıyemedım cunku bol oldugu ıcın ozellıgı herkes aaaa cok mu bol sana bıraz buyuk mu gıbı yorumlar yapıyor, ama moda olunca sorarım ben onlara :))onumuzdekı gunlerde yanı evıme gıdınce yayınlarım resımlerını:))sevgıler

Unknown dedi ki...

Kelebek eminim çok yakışıyordur sanada :)
Benden de sevgilerr =))

Hi Spring Time dedi ki...

sarı olan etek mi şort mu anlayamadım ama cok cici :)

AslıASLI dedi ki...

Çok hoşlar ama en önemlisi çok rahat görünüyolar :)

irem örsel dedi ki...

sarı eteğe ve en sondakine bayıldıım

iremorsel.blogsot.com

Unknown dedi ki...

Betulove,ay ya sarıyı çoğunlukla etek olarak düşünmüşsünüz ama o bir şort =))
Ve gerçekten çok tatlılar :)

Unknown dedi ki...

Aslı evet çok rahat görünüyorlar :)

Unknown dedi ki...

İrem,ama o etek değilki ya :)))
Beğenmene sevindim :)