08 Temmuz 2015

2015 Yazı Elbise Trendleri

Merhaba,

2015 yazı maalesef hala gelmemiş olsa da biz eminim ki durmadan elbise almaya devam ediyoruz.
Benim yaz aylarından en sevdiğim parça elbiselerdir.
Giyer çıkarsın Hooop hazırsın.
Bakalım bu yazın en trend parçaları neler?

1) Romantizmin dibine vurmak için tabi ki dantel detaylı elbiseler.
Ben bu elbiselere bayılıyorum, hele ki beyaz olursa :)
1.Elbise        2.Elbise

2)Şifon uçuş uçuş elbiseler her yazın vazgeçilmezi.
Sahilde giyin, gece giyin, gündür giyin kafanıza göre kombinleyin.
Her zaman işinizi kolaylaştırır.

1.Elbise        2.Elbise      3.Elbise

3. Tabi ki bu yaz en tren yazlarından birini yaşayan kot elbiseler.
Hele ki aşağıdakiler gibi zımba, dantel, incik/boncuk detaylılarından alırsanız tadından yenmez.

1.Elbise        2.Elbise

4. Bohem tarzını yaşatabilmeniz için maksi elbiseler. Ben yaz bavularımda maksi elbiselere çok yer veren biri olarak aşağıdaki parçalara bayıldım.

1.Elbise        2.Elbise     3.Elbise

5. Bu sene ne kadar çok papatya var değil mi?
Eminim ki siz de bluz, elbise, ayakkabı bir tane papatya detaylı parça dolabınıza eklemişsiniz.
Eklemediyseniz aşağıdaki parçalar tam sizlik.


1.Elbise        2.Elbise

6. Vee puantiye.
Yılların vazgeçilmezi sanırım.
ama her zaman trend, her zaman şık.

1.Elbise        2.Elbise

7. Oldum rengarengarenkk :)
Yaz olurda rengarenk olunmaz mı?
İstediğinzi kadar renkli olabilirsiniz!

1.Elbise        2.Elbise

*
E o zaman ben bir iki tane daha indirimden elbise kapıp geleyim :)

Görüşürüz.
*
Sevgiler :)

2 yorum:

PEMBE MASALLAR ATOLYESİ dedi ki...

bende elbise çok severim altına ayakkabını uydurdunmu tamamsın...

Pembe Dünyam dedi ki...

güzel parçalar bloğunuzu da takibe aldım bende beklerim