01 Eylül 2015

Yıldönümü Tatil Alışverişi

Günaydın,

Bu sene tatiller anlamında ben bereketli bir yaz geçirdim. En son Kemer tatilimden zaten bahsetmiştim.
Arada haftasonu kaçamakları yapsakta uzun süredir planladığımız tatil birinci yıldönümümüze denk gelen bu tatildi.

Size Gençlik hayalim olan Zeytinli Rock Festivaline katılmak istediğimi ve tatilimizi orada geçireceğimizi yazmıştım. Birkaç plan değişikliği yapsakta ilk geceki Teoman konserini tabiki kaçırmadık :)

Teoman'ı çok çok seviyoruz :)


Yukarıda o geceden bir kare mevcut.
*
Daha sonrasında yolumuza Altınoluk,İzmir,Alaçatı,Çeşme,Ölüdeniz,Kaş ve Olimpos olarak devam ettik ama en güzel günlerimizi Çeşme ve yıldönümümüzü geçirdiğimiz Alaçatı'
da geçirdik.
*
Tatile gitmeden önce yine Shein.com'dan alışveriş yaptım.
Tüm hayalim ilk yıldönümümüzde mini bir gelinliği andıran beyaz bir dantel elbise giymekti. Tabi bu elbiseyi bizim dantel anlayışımıza göre istemedim :)
İnstagramda falanda yurtdışından getirten arkadaşlar vardı ama 300/400 TL'lerden bahsedenler olunca iş başa düştü ve yine imdadıma Shein yetişti.
Yaklaşık olarak indirimlerle beraber 25 $ civarına aldım.
Elbise için; TIK
İşte o elbise;

Bir de evde ayna önünde bendeki duruşu;


Ama maalesef Türkiye'deki bu kötü gümrük ve kargolama süreçleri nedeni ile bir haftada Honkong'tan daha Türkiye'ye gelen elbise iki haftada resmen bana teslim edilmedi. 
Bende ne olur ne olmaz diye Koton Party serisinden dolabıma eklediğim beyaz elbisemi giydim o gece;

*
Ve Alaçatı sokaklarında çiçekli çiçekli dolanmak için indirimli aldığım elbise. Bu elbise sadece 15 $ civarına geliyordu.
Kesinlikle çok tatlı bir rengi var.

Ve bendeki görünüşü;

Bu elbiseyi de giyememiş olsamda midi boyda kısaltıp ve önüne kare yaka açtırıp bir arkadaşımın bekarlığa vedasında giymeyi planlıyorum. Bu tatlılıkta bir elbiseyi Türkiye'de bu kadar ucuza bulamazsınız.
Kumaşı gerçekten harika.
Elbise için; TIK

*
Ve tatilimizin diğer detayları ile en yakın zamanda bir iki yazı ile daha sizinle olacağım.
Beni İnstagramda takip etmek isterseniz kişisel hesabım;
*
Sevgiler
:)






Hiç yorum yok: