21 Eylül 2015

2015 Emmy Awards;Kötüler (Çok Kötüler :)

Günaydın Canlar :)

Dün gece bildiğiniz üzere Emmy ödülleri sahiplerini buldu. Renkli ve eğlenceli bir geceydi ama kıyafetler bir fiyaskoydu bence.
Öncelikle balıketli biri olduğumdan balık etlileri severim ama bu kadınlar hiç mi h,iç bedenlerine göre kıyafetler seçmemişler.
İşte beğenmediklerim;

Elisabeth Moss-In Oscar de la Renta elbisesi ile felaketler silsilesi.
O vücuda o elbise olmuş mu? Bence bu elbiseyi sadece incecik bedenlere sahip insanlar giyebilir.
Kesinlikle beğenmedim.

Jane Krakowski - Bibhu Mohapatra 
Bir kalıba oturtmuşsun da kırmızı halıya göndermişsin sanki.


Mindy Kaling - Salvador Perez
Kötü bir benzetmemi bilmiyorum ama tam bir sünnet annesi olmamış mı?


Uzo Aduba - Jonathan Cohen
Tatlım hiç olmamış.
Pembe olabilir ama kumaş sana uymamış.


Sizi de beğenmedim kızlar.


Amanda Peet - Michael Kors 
Elbiseye bittim ama güzel kombinlenmemiş.
Güzel bir kolye takılmalıydı bence.

Amy Schumer - Zac Posen 
O saçlar?
Yarıda mı kaldı kuaför randevun yoksa Amy?


Ariel Winter - Romona Keveza 


Aubrey Plaza - Alexandre Vauthier 


Christina Hendricks - Naeem Khan 



Claire Danes - Prada 




Ellie Kemper - Naeem Khan 



Emily Robinson - Kayat 

Emma Roberts - Jenny Packham
Elbise güzel aolabilri ama o saç ve makyaj ile bir bütünlük yok bence.


Gina Rodriguez - Lorena Sarbu




Jaimie Alexander Armani elbisesi ile çok boğucu geldi bana.
Oysa ne tatlı, ne güzel kızsın.


Joanna Newsom - Delpozo elbisesi ile olmamış yaa.
Delpozo'nun bu tarz tasarımlarını seviyorum ama olmamış pek sanki.



Joanne Froggatt - J. Mendel


Kiernan Shipka - Christian Dior Couture
Açıkçası şimdi şuraya ''Kimsin sen Çık Dışarı Çık'' videosunu eklemek istedim.
:)
Kötününde kötüsü!


Lady Gaga - Brandon Maxwell elbisesi ile şaşırtıcı bir sakinlikte görünüyor.
Şaşırdım :)
Nerede bulaşık eldivenlerin bakim senin?


Laura Carmichael - Erdem
Elbise çok tatlı olabilir ama sana yakıştıramadım işte Lauracım :)


Laverne Cox - Calvin Klein Collection


Lena Headey - Zuhair Murad Couture 
Eh işte!


Maggie Gyllenhaal -  Oscar-de-la-Renta elbisesi ile bilemediğim isimlerden.
Kadını seviyorum ama elbisenin altı hiç olmamış.







1 yorum:

audrey dedi ki...

Ay ay gepsi çok kötüymüş :((