02 Eylül 2015

Sonbahar Kış Elbise Modası

Elbiseler biz kadınların vazgeçilmezleri..
Özel günlerimizde, kendimizi güzel hissetmek istediğimizde..
Gelelim yeni sezonun elbise modasına..

1)Floral ve Dantel Detaylı Elbiseler: Chanel'in bu sezona kattığı yegane şey kırmızı değil tabiki :) Bol dantel detaylı, aralarına floral desenler serpiştirilmiş elbiseler onun eseri.
Ve bu sezon bizim için vazgeçilmez birer parçalar.
1. elbise hem dantel detayları, hemde floral desenleri ile harika bir parça..
Dantel detaylı Elbiseler için; TIK

Floral desenler ve dantel hep siyahta kullanılmıyor tabi, sezon kışta olsa özel gecelerde beyaz ve krem rengi elbiseleri de tercih edebilirsiniz.
Özellikle bana isteme törenimde ne giyebilirim diye mail atanlara bu elbise önerilir kızlar :)


Floral Detaylı Elbiseler için; TIK

2)Retro Görünümlü Midi Elbiseler: Kesinlikle biker çizmeler ile kombinleyip çok tarz olunabilecek bir parça.
Özellikle siyah olanında çok gözüm kaldı..


Vintage Midi Boy Elbiseler için; Shein

3)Altları volanlı elbiseler; Kesinlikle bütün büyük markaların koleksiyonunda yer alan bir parça..
Ve ince bayanlarda da harika görünüyor.
Aşağıda linkini verdiğim siteden alabilirsiniz.
Ayrıca severek takip ettiğim güzel güzeli Zeto'da çok güzel örneklerini yapıyor.
Zeto'nun elbiseleri için; TIK


1. elbise için; TIK
2. elbise için; TIK

4)Kloş Elbiseler; Kesinlikle bu sene dar parçalar kadar kloş etekli elbiselerde çok moda.
Ama basen sorunu olan biz Türk kadınlarında pek de güzel görünmediğini düşünüyorum.
O nedenle aman dikkat :)


Pile Detaylı Elbise; Shein

5) Vintage Elbiseler; Bu sezon farklı görünmek isteyenler için çoğu koleksiyonda vintage detaylı elbiseler yerlerini aldılar.
Ben özellikle sarı elbiseye bayıldım.


1. Elbise için; Shein
2. Elbise için; Choies

6)Triko Elbiseler; Kış triko elbise giymeden geçmez :)
Kendi bedeninize uygun olarak ister uzun, ister kısa olarak tercih edebilirsiniz.
Aşağıdaki uzun elbise ise harika bir model, biker elbiseler ile kombinlemek için oldukça uygunlar.


Triko Elbise; Shein


1. Elbise için; Choies
2. Elbise için; TIK


1. Elbise için; TIK
2. Elbise için; TIK

7)Cut Out Elbiseler; Cut out modası elbise dahil her parçada var.
Elbiseler de ise oldukça fazla karşımıza çıkıyor.
Aşağıdaki modellere ise bayıldım.
Yılbaşı için elbise arayışında olanlara gelsin.


1. Elbise için; TIK
2. Elbise için; TIK
3. Elbise için; TIK
8) Penye Elbiseler; Eşofmanlarımızın kumaşı olan bu kalın penye kumaşlar artık elbise olarak karşımıza çıkıyor.
Ve sizin için en güzel örneğini buldum. Pembe olanın şirinliğine, güzelliğine bakar mısınız?

Penye Detaylı Elbise için; TIK


Dantel Detaylı Kalem Elbise için; TIK


Triko Şirin Elbise; Shein
Bu bordo triko elbise gördüğüm en güzel elbiselerden biri.
BAYILDIM!!!


Elbise için; TIK


Elbise için; TIK


Elbise için; TIK

**
Sevgiler..

5 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

TATLIM HEPSINE TIKLADIM BEN CUNKU COK BEGENDIM :)

Farklı Şeyler dedi ki...

Farklı ve dikkat çeken modeller gerçekten beğenilmeyecek gibi değil. Paylaşımlarınızı bende kaynak göstererek farkliseyler.net te ve modakadini.com da yayınlamak isterim...

Unknown dedi ki...

Kelebeğimmm Merhaba :)

Evet bende hepsini çok beğendim.. Hepsi dolaplarımızın içerisinde olsalar keşkee :D

Unknown dedi ki...

Farklı Şeyler Merhaba,

Kaynak göstererek tabiki yayınlayabilirsiniz.
Ama kaynak gösterilmeden alınan alıntılar konusunda yasal takip başlatabiliyorum.

Beğeniniz için çok teşekkürler.

Sedef Erhan dedi ki...

hepsi çok hoş, bayıldım!

sevgilerle

sedefinevreni@blogspot.com