24 Kasım 2015

Yılbaşı Elbiselerinizi Seçtiniz mi? Buram Buram Kırmızı

Günaydın,

Allah'ım her yanımızı kırmızılar sardı. Resmen içimde durdurulamayan bir alışveriş canavarı var.
Pespembe olan evimi resmen kırmızı yapasım var o kadar.
Tüm dekorasyon sitelerindeki yılbaşı ürünleri benim evime gelebilir mi :)
*
Neyse dekorasyonu geçelim, gelelim yılbaşında tercih edebileceğimiz kıpkırmızı elbiselere.
Ben her yılbaşı kırmızı elbise tercih edilebileceğine inanıyorum.
Çünkü her günün bir ruhu ve bir rengi var bence.
*
Beğendiğim elbiseleri sizinle de paylaşmak istedim;

Aşağıdaki birinci elbiseyi resmen istiyorum. O ne kadar güzel bir dantel yorumu. Dantel ama modern bir tarafı da var.

1.   2.   3.   4.

Aşağıdaki 4. elbiseyi ben de sipariş ettim. Yılbaşında büyük ihtimal benim elbisem o olacak.
Yılbaşından önce gelmesi halinde sizinle paylaşırım.

1.   2.   3.   4. 

Vee gelelim pullara.
Çok güzel bir bordo değil mi?
Bayıldım!

1.     2.
1.     2.


1.   2.   3.
*

Siz hangilerini beğendiniz peki?
Yılbaşı planlarınız nedir ayrıca?
*
Sevgiler.

Hiç yorum yok: