11 Kasım 2015

Yüz Detaylı Gömlekler & Kombinim

Merhaba,

Biliyorsunuz bu sene düz beyaz gömlek giymek artık out J
Artık gömleklerde yüzler, etnik&geometrik desenler ile karakterler çok fazla yer alıyor.

Bu durumda bende sezon girişinde bir adet yüz ve yaka detayı olan bir gömlek almak istedim ve maalesef bu tarz gömlekler daha çok tasarım gömlekler arasına girdiğinden Türkiye’de fiyatları uçmuştu J
Bu durumda hemen yardıma Çin menşeili siteler yetişiyor neyse ki.

Bende hemen bir göz gezdirdim ve hatta sizinle beğendiğim gömlekleri paylaşmıştım. Bakım bu YAZI.

Daha sonrasında aşağıdaki gömleği beğendim ve hemen sipariş verdim. Rowme sitesinden ilk alışverişimdi ama çok memnun kaldım kesinlikle. İki hafta sonunda elimdeydi.

Gelelim kombinime;

Gömlek:Rowme    Deri Etek:Koton    Kaban:Shein.com    Ayakkabı:Shein.com    Çanta:Fabrika

Ayakkabımı yaz başında almıştım ve maalesef gümrüğe takılmıştı. Yaklaşık 80 tl ödeyerek aldım. Maalesef Türkiye’deki bu gümrük olayı gerçekten benim gibi yurtdışından alışveriş yapmayı sevenler için çok can sıkıcı. 30 dolara alınan bir ayakkabıya ayakkabı kadar bir de vergi verdim.
Ama kesinlikle bu aşık olduğum ayakkabıya değer ♥♥♥
Ve Kabanımda Shein.com’dan J Siz de çok sevdiniz renklerini değil mi J

Bence Türkiye’de bilinen markalara 300 400 TL verip herkeste olan bir kabana sahip olmaktansa sizde benim gibi 20 30 dolara o paraya 4 5 tane kaban alabilirsiniz.

Sevgiler.

3 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

Çok güzel bir kombin olmuş iyi günler de kullan. ;)Sevgiler

modaperestt@blogspot.com dedi ki...

gömleğe bayıldmmm

Unknown dedi ki...

Tokideki Ses/Modaperest Merhaba :)

Çok teşekkürler :)