12 Ocak 2016

Tasarım Sweatshirts Modelleri ve Kombin Önerileri

Günaydın,

Bugün size Sweatshirtsler ile ilgili olarak yazı yazmak istedim. Sweatshirtsler eskiden sadece spor giyim tarzına sahip olan insalar tarafından kullanılan hantal yapıda kıyafetler sayılırken şimdi gayette çık giyim tarzına sahip insanlar tarafından da kullanılıyor.
Ben de sizler için beğendiğim Sweatshirts kombinlerini derledim ve çok beğendiğim birçok Sweatshirts paylaştım.



Sweatshirts içerisine gömlek giymek veya elbise ile kombinlemek bence şıklık sağlamak için güzel ipuçları.




Deri mini etekler ile kombinlemek size lolita havası katacaktır bu bir gerçek :)
Çok tatlı  değil mi ama?




1   2   3   4   5   6

*
Yukarıda tüm Sweatshirtsler benim dolabıma girmeli bence. Hepsi de tatlılığın dibinde :)
*
Sevgiler.

Hiç yorum yok: