08 Temmuz 2016

Günlük Burç Yorumlarını Okumanın En Keyifli Adresi Elele

Kendimi bildim bileli astrolojiye ilgi duymuşumdur. Kısaca gezegen ve yıldızların hayatlarımızın üzerindeki etkisini yorumlayan astroloji, kimi insanlar tarafından ciddiye alınmasa da ben hem eğlenmek hem de geleceğime dair küçük ipuçları öğrenmek adına günlük burç yorumumu her gün aksatmadan okurum. Eskiden günlük burç yorumlarını yalnızca gazetelerden okuyabilirdik. Şimdi ise internetin hayatlarımıza girmesiyle her gün yüzlerce sitede astrologların günlük hayatlarımıza dair kehanetlerini okuyabilme şansımız var. Bu durum tabii ki zaman zaman bilgi kirliliği de yaratmıyor değil. Neyse ki kısa bir süre önce Elele’nin günlük burç yorumları karşıma çıktı ve en sonunda kendime en uygun mecrayı bulmuş oldum.
Elele Dergisi’ni uzun yıllardır takip ederim. Yakın zamandaki keşfim sonrasında gördüm ki; Elele’nin internet sitesi de en az aylık dergisi kadar başarılı. Üstelik astroloji konusunda da oldukça iddialılar. Hatta bu alanda koca bir kategorileri var. Bu kategoride tarot falımıza bakabiliyor, burç özelliklerimizi okuyabiliyor, yükselen burcumuzu hesaplayabiliyor ve günlük burç yorumlarımızı takip edebiliyoruz. Üstelik günlük burç yorumları alanında uzman astrologlar tarafından yazılıyor. Bu noktada da astrolojinin aslında ne kadar önemli bir bilim dalı olduğu ortaya çıkıyor.
Birçok mecrada günlük burç yorumları herhangi bir araştırma yapılmadan yazılıyor, bu yazılar zaten hemen kendini belli ediyor. Bilindiği üzere gezegenlerin hareketlerinin ve yıldızlarının açılarının hayatlarımızda önemli etkileri var. Bir burcun dönemsel olarak hangi olayları yaşayacağının belirlenmesi için de bu açıların titizlikle hesaplanması gerekiyor. Bu konuda herhangi bir eğitim almamış bir kimsenin de bu hesaplamaları yapması mümkün olmuyor. Elele bünyesinde günlük burç yorumlarını yazan astrologlar alanlarında uzman kişiler oldukları için yazdıkları, tutarlılıkları ile ön plana çıkıyor. Biz de okuduklarımızı günlük hayatlarımızda tecrübe ettikçe, git gide Elele’nin günlük burç yorumlarının müdavimi oluyoruz.
Bir gezegenin hareketlerinin değişimi, ruh halimizde de dalgalanmalar yaratıyor. Mesela ben artık Elele günlük burç yorumumu okurken Merkür gerilemesi olduğunu görürsem günlük hayatımda çok daha dikkatli oluyorum! Burç yorumlarının keyifli üslubu da insanı kendine bağlayıcı özellik taşıyor. Tüm bu faktörler, benim ve arkadaşlarımın her gün ilk olarak Elele günlük burç yorumlarına göz atmamıza neden oluyor.

Hiç yorum yok: