14 Temmuz 2016

Örgü Bikini Modelleri

Merhaba :)

Bu sezon tavan yapmış bir trendden bahsetmek istiyorum.
ÖRGÜ BİKİNİLER !
*
Her yerde, herkeste bu bikinilerden görmek mümkün ama maalesef bulma konusunda biraz sıkıntı yaşanabilir.
Türk markalarında yok denecek kadar az ve sınırlı modellerde.
*

Bende sizin için makul fiyatlı hemen elde edilebilecek cinsten güzel örgü bikiniler seçtim.

Sizin de bu tarz bikini modellerine ihtiyacınız var ise her bikininin altında bir bağlantı linki bulunmaktadır.
Oradan istediğiniz bikiniye ulaşabilir ve satın alabilirsiniz.


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN

*
En beğendiğim model bu alttaki model oldu ve daha tatilimize bir ay varken sipariş ettim bile :)

*


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN


Bikini; BURADAN

*
Ayrıca ben almam örerim ne olacak ki diyenlere internette birçok videolu anlatım olduğunu hatırlatmak isterim.
Sevgiler.


Hiç yorum yok: