06 Eylül 2016

Adana Gezi Notları

Merhaba,

Blogumda sürekli ne moda, ne alalım giyelim böyle şeyler konuşuyoruz. Ama ilk blog açma nedenim bir şekilde iletişimi arttırmak, yaptıklarımı tarihe not etmekti. O nedenle artık moda haricinde biraz da bu noktada da yazmaya yeniden geri döneceğim.
Ama tabi ki ana nokta moda sektörü :)
Sizinle Haziran ayı başında ilk defa gittiğim Adana'dan notlar paylaşacağım. Bir düğün nedeni ile Adana'ya gittik ama kesinlikle bir daha giderim :)
Gelelim notlara;

Nerede kaldık?

*Ramada Otelinde kaldık ve kesinlikle çok memnun ayrıldık. Otel çok yeni ve kesinlikle bütün ihtiyaçlarınıza hemen cevap veriyor (ütü,yıkama vb.)

*Aşağıdaki fotoğraf otelin lobisinden katların görünüşü ve lobide birşeyler için ben :)
Bu otel fiyat bakımından da kesinlikle gidilebilecek en iyi fiyat/fayda dengesine sahip bence.

Otelin çok modern bir mimarisi var. Sanki Adana'da değil Paristesiniz :)

Elbisem; BURADAN
Ee Adana'ya ayak basar basmaz aklımızdaki tek şey tabiki kebap yemekti. Ve gelsin kebaplar;

Biz bayıla bayıla yedik ve sonbaharda yeniden sırf kebap yemek için yeniden gelelim dedik :)
Ve fiyatlar İstanbul'daki yalancı kebapçılardan bile daha ucuz :)
Akşama ise Adana'da Rakı-Balık-Fasıl keyfi yaptık.

Baraj yanında yer alan bu mekanın ismi Ege Balık.

Adana'ya giderseniz akşam yemeği için kesinlikle bu mekanı tercih edebilirsiniz. Balığı tam bir harikaydı.
Ayrıca meşhur baraj manzarası da bir başka :)

Vee bu güzel gezi bir uçak yolculuğu ile bitti.