18 Eylül 2016

Tüm Duyulara Hitap Eden Doğaya Saygılı Kişisel Bakım Ürünleri Yves Rocher’de


Kişisel bakımına özen gösteren bir kadın olarak doğayı koruma amacı güden bir marka bulmak çok kolay değil. Aslında ihtiyacımız olan tüm materyallerin doğadan geldiğine inanan bir kullanıcı olarak bugüne kadar kozmetik alışverişimde kendime uygun bir marka seçmekte güçlük çektim. Çünkü genel olarak kozmetik ürünlerinin içinde kimyasal materyaller kullanılıyor ve ben tenimde ya da saçlarımda kimyasal içerikli ürünler kullanmak istemiyorum. Bu yüzden kısa bir araştırma yaptım ve daha önce duyduğum ancak kendim incelemediğim Yvesrocher.com.tr internet sitesini incelemeye başladım. Ürünlerinde bitkilerin yaşam enerjisinden faydalanan ve doğaya saygılı olan Yver Rocher’in ürünlerini hemen denemeye başladım.

Yves Rocher’in banyo ürünleri sahip olduğu geniş ürün yelpazesi ile beni hemen kendine çekti. Birbirinden güzel kokulara sahip aromalı duş jelleri ve meyveli duş jelleri çeşitlerinden hangi birini seçeceğime karar vermek uzun zamanımı aldı. Bu güzel duş jelleri hem banyomun hem de tenimin mis gibi kokmasını sağlayarak beni kendine hayran bıraktı. Üstelik o kadar çok koku çeşidi var ki arkadaşlarıma da en sevdikleri kokulardan hediye etmeyi ihmal etmedim.

Yves Rocher’in geniş ürün yelpazesi bu kadarla da sınırlı değil. Sitede birbirinden güzel makyaj malzemeleri, parfümler, vücut ürünleri, güneşe karşı koruyucu ürünler, saç ürünleri ve hediye önerileri bulunuyor. Ayrıca Yves Rocher’de bulunan bu ürünler sadece kadınlara yönelik de değil. Erkekler için de birbirinden güzel parfümler, deodorantlar, duş jelleri, tıraş ürünleri ve erkek cilt bakım ürünleri bulunuyor. Yani Yves Rocher hem bizim hem de tüm sevdiklerimizin kişisel bakım ihtiyaçlarını doğal ürünleri ile karşılıyor.

Yves Rocher ürünlerinin büyük bir bölümünün içinde paraben, silikon ve diğer kimyasal maddeler bulunmuyor. Bu da uzun vadede vücut sağlığımızı koruyan bakım ürünleri kullanmamızı sağlıyor. Üstelik özellikle makyaj ürünlerinin sahip olduğu geniş renk skalası her kadının zevkine hitap ederken, birbirinden güzel kokular da tüm duyularımıza birden hitap ediyor. Siz de kozmetik alışverişinizi yaparken doğaya saygılı olmak istiyorsanız Yvesrocher.com.tr’yi ziyaret edebilir, uygun fiyatlarla güvenli bir şekilde siparişinizi oluşturarak kendinizi şımartabilirsiniz.

Hiç yorum yok: