20 Ekim 2016

Choker Çılgınlığı


Merhaba,

Bir önceki yazımda chokerların bu sezon oldukça trend olduğuna değinmiştim.
Bu moda 90'lı yıllarda çok yaygınmış. İnternette araştırırken baya denk geldim.
Ama günümüze uyarlanmış halleri oldukça modern ve çok tatlı.
Her gömleğiniin içerisine bir tane deri ipi bağlayın çıkın.
İsterseniz fiyonk yapın, isterseniz sımsıkı gerin.
Ben tüm modellere bayılıyorum. Geçen haftasonu bir etkinlik için bende bir tane almalıyım artık diye avmleri dolaşında tüm markalarda olduğunu söylememde bir sakınca kalmadı.
Her çeşidinden her renginden çoğu markada bulabilirsiniz.

-
Gelelim nasıl kullanılacağına. Aşağıda birkaç tane örnek mevcut ama siz de kendi tarzınızı oluşturabilirsiniz.
-


Peki Aysun heves ettik nereden alalım derseniz aşağıda birkaç link paylaştım. Hemen tıklayıp alabilirsiniz kızlar.

1     2      3     4    5     6

*
Sevgiler.

Hiç yorum yok: