21 Ekim 2016

Kadife Gibi Kış :)

Merhaba,

Her yanımızı kadifeler sardı söylememe bile gerek yok aslında :)
Tüm elbiseler, gömlekler ve hatta pijamalar bile kadifeden.
Hele çoğu markada uzun uzun çizmeler var ki bilemiyorum artık :)
2017 kışı bizi kadifelere sarıp sarmalayacak çok belli.
*
Neler almalı, nasıl dolaba bir parça eklenmeli derseniz ben kesinlikle elbiselerden yana kullanıyorum tercihimi.
Aşağıdaki 1 ve 3 numaralı elbiseleri günlük hayatınızda kullanabilirsiniz. Hele bir numaralı elbiseyi şimdiden alın 14 Şubat konseptiniz oldun :)

*
Ama ben elbise sevmem diyenlerdenseniz eğer bluzlarda işinizi görür.
Ama ben dışarıdaki hayatıma taşımayayım evde kadifelere sarılayım diyorsanız kesinlikle 6 ve 8 numaralı pijama takımlarına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim.



1     2     3     4     5     6     7     8

*

Ee bu kadife modasına sizin bakışınız nasıl peki?
-
Sevgiler.

Hiç yorum yok: