27 Mart 2017

Kedili Babetlerim ve Bordo Aşkına :)

Merhaba,

Son Shein indiriminden 3 parça kapmıştım ve kargom bana ulaştı. Kedilere olan aşkım nedeni ile kıyafet ve aksesuarlarda da kedi ögesini çok seviyorum. O yüzden aşağıdaki babeti görünce hemen kendime bir doğum günü hediyesi olsun dedim ve sipariş verdim.
 Bu babet bir harika dostum :)


Babeti görmek için; TIK

*

Babetin aslında birden fazla rengi var ama ben herşeyle uyum sağlasın diye gri rengini seçtim.

*
Ve gelelim free shippingten yararlanmak için sepetime eklediğim diğer minnoşlara.


Elbiseyi görmek için; TIK

Bu bordo dantel elbiseyi kol detayına vurularak doğum günümde giyerim diye aldım. Yarım boğazlı ve aslında çok retro bir model. Bu tarz bir elbise arayışında iseniz bence bu elbiseyi kaçırmayın derim.
Kalitesi harika.

*


Bordo Salaş bluzu görmek için; TIK

*
Bu salaş bluzu da yazın plajda pühür pühür giymek için aldım. Arka ve yanları uzun ön tarafı kısa olan bu bluz çok bohem :)

*
Siz de Shein.com indirimlerini takip edip bu parçalara sahip olabilirsiniz.

*

Sevgiler.


Hiç yorum yok: