28 Ağustos 2017

Bayramlık Elbise Önerileri :)

Merhaba,

Hazır mıyız bayrama?

Elbiseler, ayakkabılar minik kol çantaları...

*

Her bayram yeni elbiseler ile aile büyüklerini ziyaret etmeyi çok severim. İşte benim en beğendiğim size de önerebileceğim elbise modelleri;

1. Puantiyeli ve yaka detaylı bu elbise sizi hem kadınsı hem de çok şık gösterecektir.
Elbise; Buradan


2.Hem pembe hem flamingo :) Daha ne olabilir ki?

Bu elbise ile tüm gözler sizin üzerinizde olabilir. Tabi 20-25 yaş aralığı için bu elbiseyi öneriyorum.
Elbise; Buradan


3. Kırmızı ekose ve püskül detaylı bu elbise de sizi çok şirin ve güzel gösterecektir.
Elbise; Buradan


4. Bu yaz sıcağına o kadar da klasik giyinemem biraz şirin olalım, biraz fresh olalım diyorsanız bu sarı elbise de çok şirin değil mi?
Elbise; Buradan


5. Ben bu kadar mini, bu kadar şirin olamam Aysun bana şık bir öneri sun diyorsanız işte bu midi boy elbise tam size göre.
Elbise; Buradan


6. Vee yaz ve bayram birleşince beyaz elbiseler vazgeçilmez. İşte size 3 beyaz elbise önerisi.
Elbise; Buradan


Elbise; Buradan


Elbise; Buradan


*

Şimdiden eğer yazamaz isem hepinize çok güzel, çok tatlı bayramlar diliyorum.
Sevgiler.

Hiç yorum yok: