09 Ağustos 2017

Hadi bana güzel bir elbise bulalım :) Sırt Dekolteli Elbiseler

Merhaba,

Son bir haftadır sırt dekoltesi ile göz dolduracak bir elbise arıyorum. Haftaya gideceğim tatilde bir fotoğraf çekimi için sırtı çok güzel bir elbise arasam da nedense bulamıyorum.

Yabancı siteler bu konuda daha fazla seçeneğe sahip. Keşke son dakikaya bırakıp  Türkiye'den bulamayabileceğimi göz önüne alıp buradan sipariş verseydim. 

Aşağıdaki gibi güzel dekolteli bir elbiseyi nereden bulabilirim bana yol gösterin :)


En çok bunu beğendim.

Elbise; Choies


Elbise; Choies


Elbise; Choies


Elbise; Choies


Elbise; Choies


Elbise; Choies

*

Yukarıdaki siyah elbiseyi özel günlerinizde de tercih ederek abiye anlayışına bir farklılık katabilirsiniz.
Düz siyah bir kalem elbise ama sırt detayı ile bitirmiş olayı.

*

Hadi bana güzel bir elbise bulalım :)



Hiç yorum yok: