18 Eylül 2011

Salaş Sonbahar 2















12 yorum:

Adsız dedi ki...

uzun beyaz etek kisa kot ceketle cok hosuma gitti, cok güzel bir kombinmis : )

Unknown dedi ki...

Viva,beğenmene çok sevindim,teşekkürler :)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

Güzel kiyafetler ama bunlari giymek icin zayiflamak lazim bir an önce zayiflamaliyim :) tesekkürle paylasim icin

theice-creamparlour dedi ki...

evet ben bu tür rahat salaş kıyafetleri seviyorum hertürlü tarzımın bir parçası :))

Unknown dedi ki...

Nesliname,eğer biraz fazlalıkların varsa böyle bol kıyafetlerle onları kapatman daha kolay olabilir :)
Yorumun ve beğenin için çok teşekkür ederim :)

Unknown dedi ki...

theice-creamparlour , çok rahatlar ve insanı daha cool gösteriyorlar :)

! the Fleurs dedi ki...

Secimlerin harika, hepsini begendim :)

http://www.bouquet-defleurs.blogspot.com/

Kuzununannesi dedi ki...

salaşşş ancak bır o kadar guzelllllll :))

Unknown dedi ki...

Bouquet de Fleurs, çok teşekkkür ederimm :)

Unknown dedi ki...

Kelebekk , çok haklısın bencede çok güzel duruyorlar :)

AslıASLI dedi ki...

işte tarzım :) seviyorum salaş giysileri, çok güzeller..

Unknown dedi ki...

Aslı,çok teşekkürler :)