20 Eylül 2011

Sonbahar ve Kış Trendleri_Midi Elbiseler









Bu elbiselere bayıldımm :)

11 yorum:

gülümse dedi ki...

ben de bayıldım:)

civciv dedi ki...

ay evet elbiseler müthis :) yesil elbisede gözüm kaldi resmen :D


öptüm cnm

theice-creamparlour dedi ki...

evet bende bayıldım renkler harika bu sezon çok fıkır fıkır geçecege benziyor :DD

Unknown dedi ki...

Gülümsecim çok teşekkürler :)

Unknown dedi ki...

Civciv,Çok teşekkür ederim :)
Asos'tan aldım elbislerin görsellerini,istersen oradan bakabilirsin :)
Bende çook öptümm :)

Unknown dedi ki...

theice-creamparlour, evet harika bir sezon olacak gibi :)

coco-jelly dedi ki...

renkler çoook güzel ama şimdi ben şu elbiseleri beğeniorum giyiyorum çıldırıorum tam diz kapaımda daha bileğe yakın yada diz üstü olmalı=) ben öle seviyorum ama sendeki duruşunu merakla bekliyorum canım=)

Evy dedi ki...

elbiseler harika, renklerde cok guzel. ben seviyorum bu boyu
http://maffionista.blogspot.com/

AslıASLI dedi ki...

Bende bu boy elbiseleri çok seviyorum. Çok güzel modeller..

Grace Happy dedi ki...

turuncu elbıseye bayıldım:)normalde o rengı sevmem ama nedense


Blogumuzdakı cekılıse katılırsanız sevınırız:)


waysofgrace.blogspot.com

Adsız dedi ki...

bu elbiseler satın alıabiliyor mu?
Çok güzeller hepsi de.