22 Eylül 2011

Sonbahar İçin Maxi Eteklerimizi Kombinlemeye Devam Ediyoruz


7 yorum:

gülümse dedi ki...

valla sonunda bana bu maxi eteklerden aldıracaksanız böyle güzel kombinleri göstererek:)diyorum size benim gibi minyatür birinin bu eteklerden giymesi insanların göz zevki açısından oldukça sakıncalı:)

neslinameblog.blogspot.com dedi ki...

galiba bu sene etek modasi var yesil ayakkabi rengi ile ...

AslıASLI dedi ki...

Bende çok begeniyorum da, işte giyemiyorum. boy meselesi :)

Unknown dedi ki...

Gülümse al giy ve fotolarını çek bizde görelim :)
Bence güzel bir kombinle çok yakışacaktır :)

Unknown dedi ki...

Nesliname, kesinlikle öyle bir moda var :)
Ama ayakkabının yeşil olması sanırım gerekli değil =))

Unknown dedi ki...

Aslııı, yapmayın kızlar Türkiye deki kadınların çoğu kısa.Bence bizimde bunları giymek hakkımız.
Giyin,yakışacağınaa eminim=))

Unknown dedi ki...

MAxi etek uzun boylu kızlara çook yakışıyoo =) İnanılmaz bi havası ve tarzı var bu eteklerin bi erkek olarak kızlarda sevdiğim favori parçalardan =)