21 Şubat 2013

2013 Düğün Hazırlıkları Dosyası Başlasın

Merhaba,
Geçen yıl düğün hazırlıkları ile ilgili çok yazı yazmıştım ama bu sene kendim için de yazılacak bu yazılar.
Eğer kısmet olur ise Sonbaharda evlilik planlarımız var.
Allah'ım nasip kısmet etsin bir problem olmasın inşallah.
Bu sene benimle beraber biliyorum ki yüzlerce heyecanlı gelin adayı var aramızda.
Onlarla mail ortamında uzun uzun mailleşeceğiz bu sene biliyorum.
Hepinizin maillerini bekliyorum.
Aşağıda nelerden bahsedeceğiz, neler araştırıp kendimiz için seçimler yapacağız başlıklar halinde görebilirsiniz.
Yavaş yavaş detaylarına ineceğiz :)
Ben kendim için araştırma yaparken sizin içinde araştıracağım ve bütün sürecim burada olacak.
Nelerden mi bahsedeceğiz??
1) Gelinliğimizi tamamlayan aksesurlar; Neler olabilir? Nerelerden alınır?

2) Gelin Ayakkabıları; Türkiye'de mi çok seçenek var, yurtdışında mı?
Nerelere bakmalı? Nereden almalı?
Nesine dikkat etmeli?

3) Gelin Buketleri; Renklisi, taşlısı, kuşmaştan yapılanı, keçeden yapılanı..
Hepsine tek tek bakıp artılarını eksilerini konuşacağız..

4) Tabiki gelinlikler; Renklisi, kısası, klasiği, taşlısı tüllüsü...




Hepsi çok yakında burada..
Öperim çok :)

Hiç yorum yok: