22 Şubat 2013

Yeni Online Alışveriş Keşfi; KEİ KEİ

Merhaba,

Online satış sitelerinden birinde bu markanın kampanyası vardı ve ben elbiselerine bayılarak 2 tane eklemiştim sepetime. Gayette sevinerek kullandım.
Ve geçen hafta internette gezerken o markanın internet satış sitesi olduğunu keşfettim ve sizinle paylaşmak istedim.
Siteyi gezip görürseniz eğer fiyatları oldukça uygun.Ben sizin için fiyatlarına göre kategorilendirdim.
Kesinlikle özel gecelerde kullanabileceğiniz uygun fiyatlı ürünler bulabilirsiniz.
Bu siyah beyaz çizgili elbiseler harika.. Bu sene bu desenleri çok göreceğiz.. Birer tane edinmenizde fayda var.. Ve fiyatları da 49.90 TL.
Bu bordo elbise ise özel bir gecede tercih edilebilecek bir elbise.
Ben rengini çok beğendim.



Günlük hayatta veya iş yerinde kullanabileceğiniz bu elbiseler ise çok hoşuma gitti..



19.90'a alabileceğiniz bu elbiseleri ise dolabınıza yaklaşan yaz için depolayabilirsiniz.
Siteyi gezdiğinizde bu fiyata çok fazla çeşide rastlayacağınıza ve beğendiklerinizi kaçırmayacağınıza eminim.
Ayrıca sitede beğenmediğim şeylerde var.. Bence kesinlikle daha iyi modeller kullanabilirlermiş.
Veya modeller aynı kalsa bile iyi bir makyaj yapılabilirmiş.
Bu konuda gün geçtikçe daha kaliteli olacaklarına inanıyorum.
Bakalım, izleyelim ve görelim...

2 yorum:

MaceraperesT dedi ki...

uğraşmışsın baya ellerine sağlık. bordo elbiseyi çok beğendimm.

kalitesi nasıl?

Unknown dedi ki...

Maceraperest merhaba,

Ben dediğim gibi birkaç elbisesini Trendyol'daki kampanyasından almıştım. Gayette memnun kaldım. Ama bordo elbise hakkında bir fikrim yok :)
Tek fikrim incecik bir bedende çok güzel duracağı ihtimali :)