20 Şubat 2013

Hair Chalk/ Saç Tebeşirleri Nedir?


Rengarenk saçlar daha lise yıllarımda beni kendisine doğru çekerdi.
Üniversiteye başladığımda saçlarımı yeşile boyayacağım diye az nutuklar atmadım :)
Ama üniversitede de insanların öyle çok özgür olmadıklarını ( hele ki eğitim fakültesindeyseniz) görünce vazgeçtim tabiki.
Takii youtube da saç makyajlarıyla ilgili videolar izlerken denk geldiğim ve ebayde hemen bulup alabildiğim hair chalk yani saç tebeşirlerine kadar.
Ebay'de hair chalk yazdığınızda karşınıza birçok seçenek çıkıyor; tebeşir gibi olanları , far kalıplerı içerisinde olanlar.
Ben videoda da göreceğiniz çeşidinden aldım, uygulaması daha kolay geldi.
Elime ulaştığında da sizinle paylaşacağım.
Hadi izleyin ve sizinde benim gibi hayalleriniz varsa daha fazla ertelemeyin :)






Sevgiler..

8 yorum:

ömür dedi ki...

süper:)çok beğendim ben örgülü olan saçlarda süper durmuş sevgiler

senem dedi ki...

ayyyy hangi satıcıdan aldın merak ettimm nasıl bişi ki ya :) bende isterimmmm görsel ekle bize eline geçince

PINKY FASHION dedi ki...

böyle bir şeyin varlığından bile habersizdim, keşke universite yıllarında denk gelseydim ;)

Unknown dedi ki...

Ömür Merhaba :) Bende en çok örgülü saçlarda beğendim. Yeşil renk ne de yakışmış dimi?

Unknown dedi ki...

ssdesignbutik, merhaba,
http://www.ebay.com/itm/1-Piece-Hair-Chalk-Temporary-Soft-Colour-Pastels-Salon-DIY-color-chalks-/221150040557?pt=AU_Women_Accessories&var=&hash=item337d91d1ed bu linkteki üründen istediğim renklerden aldım. Aklım en çok yeşilde kaldığı için 3 tane yeşil aldım :)

Umarım sorunsuz gelirde sizinle de paylaşırım.
Öperim çok :)

Unknown dedi ki...

PINKY FASHION , bende senin gibi görünce üniversite yıllarımı andım ama olsun şimdide yapabiliriz :)

Unknown dedi ki...

meraba bi konuda yardımınızı isticem. saş pasteli kullanım videonuzu izldim ama ben uygulayamıyorum. üstünden düzleştirici geçmemem rağmen çok sert bunun nedeni ne olabilir :(

Unknown dedi ki...

Esra Merhaba :)

Maalesef bende yaptım ama pek güzel olmadı.

Saç renklerin eğer koyu ise olmamış olabilir.

Benimkinde hiç renk kalmadı mesela.