04 Eylül 2013

Ama ben bunlara bayıldımm :)

Öel bir gece için şık bir siyah ayakkabı ararken bütün sitedeki ayakkabıları talan ettim tabi
 ki :)
Aradığım ayakkabı tam da bu'
Zarif ve çok şık.
Sim detaylarına bayıldım.


Dantel detaylı bu ayakkabıyı da çok beğendim. Ama kış gelmek üzereyken yeni bir açık burunlu ayakkabıya gerek var mı bilemedim.

Aşağıdaki dore ayakkabı bir kadını ömür boyunca her düğün, nişan organizasyonunda ayakkabı arama telaşından kurtarır.
Şıklığa bakar mısınız?


Bu turkuaz ayakkabı ile beni benden aldı.
Ne tatlı, ne şık durmuş.


Kalpli Sneakerslara bayılmamak elde mi?
Sonbaharda mus çoraplarla giyilesi..

Benimle Evlenir Misin Sneakersları ile tam evlilik döneminde bu tarz ayakkabı arayışında olanlara uygun.
Düğün çekiminde kullanılabilir diye düşündüm.


Pembiş Fiyonklu sneakerslara ise bttim.
En yakın zamanda fiyonklu bir sneakers istiyorum :)

5 yorum:

sakLı bahçem :) dedi ki...

merhaba :)
beNde tam bi ayakkabı tutkuNu oLarak seçimLeriNe gerçekteN bayıLdım :)

Adsız dedi ki...

Nerden temin edebilirim bu ayakkabidan lütfen dönüş yabin

Adsız dedi ki...

Nerden temin edebilirim lütfen yardim edin manisada

Adsız dedi ki...

Merhaba irtibat

Unknown dedi ki...

Merhaba,

Her ürünün altında linki bulunmaktadır.

Lovelyshoes sitesinden alabilirsiniz. Ama kargo ücretleri biraz pahalı gibi.

bana yagmurunmodasi@hotmail.com adresinden ulaşabilirseniz yardımcı olabilirim.

Teşekkürler.