16 Eylül 2013

Moda Bazen Çılgınlıktır :)

Çılgınlık olarak tanımladım bu parçaları ama bu benim giyinme tarzıma göre çılgın.
Biliyorum ki bu tarz ürünleri çok güzel kombinleyenler ve benimde bayılarak takip ettiğim insanlar var.
Ben bu pantolon ve eteklere bayıldım..
Ne dersiniz?
İnsanın bir çılgınlık anında giyip çıkabileceği bu tarz parçalarda insanın dolabında yer almalı değil mi?
Nerelerden alabileceğini görsellerin altına bağlantılar koyarak paylaştım.

Sevgiler
:)



Mickeyli pantolon;TIK


Kalp detaylı şort;TIK


Kot etek;TIK
Bu eteğin havasını çok sevdim.
Biker tarzı botlarla harika duracaktır.
Gözüm var, bakalım :)


Bu tarz değişik desenli etekleri çook seviyorum.





Muffin detaylı deri etek;TIK
Bir deri etek anca bu kadar tatlı olabilir ):

Boyfiend Jean; TIK

2 yorum:

Beauty Follower dedi ki...

The jeans pants are so funny!

http://beautyfollower.blogspot.gr/

Kuzununannesi dedi ki...

kalplı cepler cok sahane amaaa:)