22 Eylül 2013

2013/2014 Kışı Japon Style Kaban Modelleri


Her yıl kış yaklaşırken Japon Style kabanlarla ilgili bir yazı yazarım.
Çünkü biliyorum ki hepimiz bu şirin şeylere bayılıyoruz.
Hepimiz Ebay'de, Japon Style satış yapan sitelerde bu tarz ürünlere bakıp bakıp ''Acaba alsam olur mu ki?'' diye düşünüyoruz her sezon :)
İşte bu yılda bu tarz kürk yakalı modeller ile peplum detaylı kabanlar moda.
Maalesef bu tarz şirin kabanlar çok fazla Türkiye bulunmuyor.
O nedenle her kabanın altına nereden alabileceğinize dair linkler koydum.
Mutlu Pazarlar
:)

Beyaz romantik kaban buradan; TIK

Pembe uçları tüllü kaban buradan; TIK

Yaka detaylı mercan kaban buradan; TIK


Lacivert & Bej kaban buradan; TIK


Fiyonk detaylı bej rengi kaban buradan;  TIK


Peplum detaylı pembe ve yeşil kaban buradan; TIK


Mor peplum kaban buradan; TIK

7 yorum:

mervelil dedi ki...

Hepsi çok güzel emeğine saglık :) Bu kızlar sıfır beden oldugu için kalıplar da dar oluyor sinir oluyorum bu kızlara ya:D

Adsız dedi ki...

Benim bunlardan birini alma imkanım yok mu

Unknown dedi ki...

Merve Merhaba :)

Kesinlikle haklısın, bende incecik olmalarına sinir oluyorum :)

Unknown dedi ki...

Adsız yorumu yayınlanan izleyicim :)

Tık diye belirtilen bağlantılara tıklarsanız kabanın görselini aldığım siteye yönlendirilirsiniz.
O siteden hiç alışveriş yapmadım ama birçok Japon Style satan site mevcut.
ayrıca Ebay'de de bulabilirsiniz.

Sevgiler :)

Adsız dedi ki...

stlishplus sitesinde sipariş ettiğimiz ürünlerde belli bir miktarın üzerinde alışveriş yaptığımızda kargo ve gümrük ücreti alıyorlar mı

Adsız dedi ki...

yaka detaylı mercan kabanın sitesine tıkladım ama bulamadım nereye bakmamız gerekiyo o sitede

gül dedi ki...

merhaba mercan kaban ve pembe ucu tüllü kabandan almak istiyorum mümkün mü?yardımcı olursanız sevinirim