27 Kasım 2016

Neotempo’da Susan Miller Aylık Burç Yorumları

Merhaba,
Geçtiğimiz günlerde işlerimi bitirdikten sonra internette keyifli içerikler okuyabileceğim bir site aramaya koyuldum. Hem güncel haberleri öğrenebileceğim, hem zevkime göre fotoğraflar görebileceğim hem de keyfime göre kategorilerde dilediğimce dolaşabileceğim bir site olmasını istiyordum ki Neotempo’ya rastladım. Şunu söylemem gerekiyor ki burç yorumları sayfası ile Neotempo beni ilk andan itibaren müdavimlerinin arasına ekledi.
Öncelikle Neotempo’nun astroloji içeriklerine ulaşmak çok kolay. Burçlar sekmesi kategorilerin en başında bulunuyor. Burada nihayet astrolojiyi çok seven benim dileklerimin gerçek olduğunu gördüm çünkü sitede Susan Miller’ın aylık burç yorumları bulunuyor! Bu isim size ilk başta çok bir şey ifade etmeyebilir ama Susan Miller’ın aylık burç yorumlarına bir alışırsanız bir daha vazgeçemeyeceğinizden emin olabilirsiniz. Çünkü kendisi bu işi gerçekten bilimsel olarak yapıyor ve dolayısıyla da yorumları neredeyse günü gününe ve birebir söylediği şekilde gerçekleşiyor.
Amerikalı astrolog Susan Miller’ın dünya çapında pek çok müdavimi bulunuyor ve hatta aylık burç yorumlarının yayınlanacağı gün kendi internet sitesi kilitleniyor. Bununla birlikte kendisinin bir de ücretli telefon ve tablet uygulaması bulunuyor. Burç yorumlarına bir şekilde ulaştıktan sonra ise İngilizce olan içeriklerin Türkçeye çevrilmesi derdi ortaya çıkıyor. İngilizceniz çok iyi değilse tam olarak ne denmek istendiğini anlayamayabiliyorsunuz. Bu sebeplerle burç yorumları sayfasında Susan Miller’in aylık burç yorumlarını görmek benim için gerçekten çok güzel bir sürpriz oldu. Hemen sevdiğim arkadaşlarıma da kendi burçlarının linklerini gönderdim.
Ben burçlar kategorisinde büyük bir merakla sayfanın en sonuna kadar indim ancak bu kategoride aylık burç yorumlarından başka bir bölüm bulamadım. Yani varsa da burçların karakter özellikleri ya da burç uyumu gibi konulara ulaşamadım. Susan Miller hayranları için muhteşem bir sayfa olsa da astrolojiye ilgi duyan herkes için bu eksiklikler nedeniyle çok heyecan verici bir sayfa olmayacağını söyleyebilirim. Ancak söz konusu olan bensem artık her ayın ilk günü Neotempo’nun burçlar kategorisini ziyaret ederek aylık burç yorumlarıma bakacağımdan eminim. Hem de İngilizceden Türkçeye çevirmek zorunda olmadan!

Hiç yorum yok: