17 Ağustos 2011

Asos'tan Seçme Dantel Detaylı Elbiseler











5 yorum:

BUS and MUG dedi ki...

hepsi güzelde ikinci rengiyle filan harika duruyo kesinlikde bide bunların oraya buraya takılma sorunu olmasa harika olcak :)) ve ekliyim senin için mim'im var blogumu kontrol edersen sevinirim öpüyorum :)

AslıASLI dedi ki...

Neden bilmem, lacivert elbiseyi çok sevdim ben :)

Unknown dedi ki...

LA magie evet malesef dantelli kıyafetlerin takılma sorunu falan olabiliyor,hele ki benim gibi evinde kedi besleyenler için daha zor birşey :)
Ama onların romantikliğinden,güzel duruşundan vazgeçilmezz.
Bu arada o mimi bir kaç yazı önce cevaplamıştım sana da çok teşekkür ediyorumm :)

Unknown dedi ki...

Aslı çok şık duruyor belki o yüzden onu beğenmişsindir :) Ve biraz iddaalı bir model :)

Kuzununannesi dedi ki...

once kedınızı yerım sonrada beyaz ve dantel uyumunu cok sevıyorum o elbıseyı ıstıyorum:))