24 Ağustos 2011

Blogger N'lerini Seçiyor!

Trendydolap blogumu en iyi tasarıma sahip blog olarak seçmiş ve beni mimlemiş.Ve banada kendi enlerimi seçmek kalmış.
Hadi başlayalım.

En İyi Tasarıma Sahip Blogger: Anne Sırtımı Kaşısana, Nimo,Habinos

En Güncel Blogger: BlogTaslakGirlshygirlguide, Fashionlicious Girl, La Magie De MB

En Meraklı Blogger: Coco Jelly

En Çok Gezen Blogger: Kelebeğin Gözünden, Aslı, Tubitos

En Çok Bilgilendiren Blogger: Kitaplarla Yaşıyorum, BlogTaslak, Ne Desem Beğenirsin?

En Çok Eleştiren Blogger: BlogTaslak

En Çok Kendini Anlatan Blogger: Mia

En Akıcı Yazan Blogger: Mia, Dolunay

En Aşık Blogger: Yağmurun Modası & BlogTaslak

En Çok Güldüren Blogger: Pucca,

En Çok Alışveriş Yapan Blogger: Deniz Saatçioğlu, Rococosh,

En Yaratıcı Blogger: Ne desem beğenirsin?, Nimo



Benden bu kadar.Seçmek gerçekten zormuş ve zaman aldı.İçinde tabiki atladıklarım,aklıma gelmeyenler vs. vardır.Ki çok fazla blog takip ediyoruz sonuçta.
Neyse umarım sonuçlar herkesi mutlu eder :)
Bu linktede de mimin kuralları mevcut.Tık Tık,,,

9 yorum:

Fashionlicious Girl dedi ki...

adımı görünce çok mutlu oldum teşekkürler:))

Kuzununannesi dedi ki...

;))) supermis ;))))

kitaplarlayasiyorum dedi ki...

Teşekkür ederim :)

Avuç İçi dedi ki...

Teşekkürler :)

can dedi ki...

en aşık blogger :)

AslıASLI dedi ki...

tskler :) ben çok geziyorum öylemi :) tmm gezmicem artık :)

nedesembegenirsin adınada çok tsk ederim :)

Unknown dedi ki...

Yorum bırakan herkese asıl ben teşekkür ederim zaman zaman bloguma uğrayıp beni mutlu ettiğiniz için.

Aslı,darılma ama ben iyi birşey dedim.Çok gezmek blog olayına ne kadar değer verdiğini gösteriyor.
Ve sen hep gez lütfen :)

AslıASLI dedi ki...

a şaka yaptım :) seviyorum blog okumayı ben, devam :)

Unknown dedi ki...

Aslı, devam et tabi :)