15 Ağustos 2011

Kelebek Çantalar / Butterfly Bags






9 yorum:

lamagiedemb dedi ki...

çok hoş çantalarmış :)

AslıASLI dedi ki...

Kullanım açısından ne kadar kolaylık saglayan bir çanta dimi :) üstelik estetik..

Unknown dedi ki...

Lamagiedemb :) evet bende gerçekten çok beğendim,teşekkürler.

Unknown dedi ki...

Aslı, evet eline tak ve çık :) Hem değişik hem kullanışlı :)

Kuzununannesi dedi ki...

sitenizi tesadufen gordum:)) kelebek canta baslıgını gorunce bayıldım cunku tam bır kelebek hastasıyım :))

Unknown dedi ki...

kelebek bloguma hoşgeldin :)
Umarım beğenmişsindir çantaları da:)
İzlemede kal senin içinde kelebek detaylı aksesuarlar paylaşırım :)

Kuzununannesi dedi ki...

ızlemedeyım kesınlıkle:)) hosbuldum :)) bu arada ben yorumlara yanıt yazamıyorum :(((

mavii dedi ki...

çok güzel bi tasarım mış eldeki görüntüsü harika:) teşekkürler

Unknown dedi ki...

Mavi,çok teşekkürler :)