07 Ekim 2013

Bayramlık Kombin Önerileri;Elbiseler

Öncelikle mutlu bir hafta dilerim.
Sabredelim bu haftada geçecek ve sonrasında bir hafta tatilimiz var.
Vee o çok sevdiğimiz bayram :)
Bayramlık elbiselerimiz ve ayakkabılarımız.
Cici cici giyinip misafirliklere gidip gelme telaşı.
Ben bu sene müstakbel gelin olarak ilk bayram ziyaretlerime gideceğimden ayrıca bir heyecanlıyım.
Kendim için fikir olsun diye sizinle de yaptığım kombinleri paylaşmak istedim.

Bej rengi şifon her zaman bayrama uygundur ve asil gösterir.
Bu şirin çanta ve çok abartılı olmayan bir topuklu ile harika olabilirsiniz.

Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan


Daha gösterişli olmayı sevenler için bu kombin harika olabilir.
Ben kendim kombini oluşturduktan sonra bayıldım şahsen :)
Elbiseden bir tane edinmeli!
Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan

Bayramda fuşyalara bürünüp çok da tatlı olabilirsiniz.
Bu da şeker kız kombinimiz :)
Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan

Ve yine şifonun klasikliği ile buluşan bir kombin.
Uzun ve ince bayanlar bu tarz bir kombini tercih edebilir.
Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan

İşte aklımdaki kombin. Bej rengi ve siyah dantel ne kadarda güzel olmuş.
Ve kırmızı renk çanta ile hareket katabilir, dikkati çantanızda toplayabilirsiniz.
Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan

Bu da bir diğer zarif kombin. Topuklu ayakkabı sevmeyenler için iade olabilir.
ayakkabı ve çanta alınacaklar listemde üst sıradalar.
Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan

Ve bir diğer aklımda olan kombin. Bu tarz bir elbise ile harika görünebilirsiniz kızlar.
Hem şık, hem sade.
Abartısız değil ama sıradan da değil.
Elbise; Buradan
Çanta; Buradan
Ayakkabı; Buradan

Ee siz kombinlerinizi yaptınız mı?
Yoksa hala bayram alışverişine gitmediniz mi?

Ps:Bayram hediyesi olarak vereceğim 50$'lık hediye çeki çekilişime hala katılabilirsiniz.(TIKLAYIN)

Hiç yorum yok: