08 Ekim 2013

Bayramlık Elbiseler

Merhaba Kızlar,
Bayrama kaldı bir hafta ve hepimizi sardı ne giysem telaşı.
Ben yine her bayram olduğu gibi elbiselerden yana kullanacağım tercihimi ve elbise arayışında bakın benim pencereme neler takıldı?

Bu fiyonk detaylı elbiselere bayıldım!!
Kırmızı olan tam da bayram havasına uygun değil mi?
Ayrıca isteme törenlerinde falan beyaz olanı kullanılabilir.
Aranıpta bulunamayan kesimde bir elbise.

1. Elbise; Buradan
2. Elbise; Buradan
İşte bayramın tatlılığına yakışan dantel detaylı elbiseler. Daha çok yaşları 15-21 arasındaki kızlar tarafından kullanılabilir.
Pembe olanını yakın markaja aldım, yaz düğünleri için tercih edilesi..

1. Elbise; Buradan
2. Elbise; Buradan

İşte bayramda en şık ben olmalıyım diyenler için gelsin..
Füme ve siyah saten elbiselerin yaka kısımlarına ayrı ayrı bayıldım.


1. Elbise; Buradan
2. Elbise; Buradan

Yine yaka detaylı ama daha abartısız iki elbise.
Lacivert olanı daha klasik sevenler için, deri olanı ise bu ruh halinde olan her bayana gelsin.


1. Elbise; Buradan
2. Elbise; Buradan

Ve ben bayramda şeker gibi olmalıyım diyen, baş ucunda hala kırmızı topuklu ayakkabısı ile uyuyan pamuk prenseslere gelsin.
Sarı elbiseye bayıldım!


1. Elbise; Buradan
2. Elbise; Buradan

Beğendiğiniz elbiseler var mı sizin de?
Yoksa aldınız mı?
Hadi benimle de paylaşın fikir olsun.
**
Öperim çok.

4 yorum:

kendinin ruh doktoru dedi ki...

isteme öncesibu post için çook teşekkürler

sosyetepazarimm.blogspot.com dedi ki...

süperrr peki alışveriş yaptınız mı buradan?

Unknown dedi ki...

Merhaba kendinin ruh doktoru;

İsteme öncesine denk gelmesine çok sevindim. Daha birkaç ay öncesinde o evrelerden geçmiş biri olarak sana bol stressiz günler dilerim. Umarım herşey istediğin gibi olur :)

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

Selda Merhaba,

Deneme amaçlı olarak geçen hafta Cuma günü bir sipariş verdim. Geldiğinde paylaşıyor olurum. Elbiseler harika bende bunlardan istiyorummm :)