20 Ekim 2013

Yeni Sezonun Kaban Modelleri

Yeni sezon için kaban almanın tam zamanı.
Artık havalar soğudu ve dışarı kaban almadan çıkılmıyor.
Bu sene ön planda olan ilk model aşağıdaki gibi deri detaylı kaşe kabanlar.
Kabanların kolları çoğunlukla deriden oluşuyor ve bu kabana bir şıklık katıyor.


Borda kaban için; TIK


Siyah kaban için; TIK

Aşağıdaki siyah beyaz kaban ise sonbaharlık.
Daha ince bir kumaş olan tüvit ile deriden oluşmuş.


Siyah/Beyaz kaban için; TIK

Ve bol düğmeli, kemer detaylı klasik kaşe kabanlar.
Kesinlikle tüm vücudu kaplayan bu kabanlardan edinmeli.

Beyaz Kaşe Kaban için; TIK

Ve klasik uzun pardesu tarzı kaban.
Tarz olmak istiyorsanız bu kırmızı kabandan edinmelisiniz :)
Blogger kızımızın kombinine bakar mısınız?
Bayıldım :)


Kırmızı Pardesü için; TIK

Ve parkalar..
Bu sezon klasik yeşil parkalarla beraber kırmızı, sarı ve lacivert parkalarda ön planda.


Kırmızı parka için; TIK

Aşağıdaki kısa yeşil parkadan arkadaşım aldı ve çok memnun oldu.
Kesinlikle tavsiye ederim.
İçerisi yün ve kürkü devasa :)


Kısa yeşil parka için; TIK

Ve pelerin detaylı kabanlar.
Kesinlikle çok şık görünüyorlar :)


Lacivert pelerin için; TIK

Krem rengi pelerin için; TIK
**
Siz yeni sezon için kabanınızı aldınız mı?

7 yorum:

ilyedaa dedi ki...

ben dördüncü sıradakine bayıldım gercekten acaba nerden:) bir de bordo harika

Unknown dedi ki...

Merhaba İlyedaa :)
Görsellerin altındaki bağlantılara tıklarsan görselleri aldığım siteye gidebilirsin.
http://www.sheinside.com/

sakLı bahçem :) dedi ki...

bu seNe favorim peLeriN modeLLer :)

Adsız dedi ki...

Kaban modellerinin hemen hemen hepsinden buypasa.com da görmüştüm. Bu kabanlardan buypasa.com a girerek sipariş edebilirsiniz.

Unknown dedi ki...

Yesil kisa parkayi nerden bulabiliriz

Unknown dedi ki...

Nazlı Tuna Merhaba,

http://www.shein.com/Green-Fur-Hooded-Long-Sleeve-Drawstring-Coat-p-101531-cat-1735.html linkine tıklayarak Shein sitesinden alım yapabilirsiniz.

*Bir arkadaşım bu kısa parkayı bu siteden aldı ve oldukça kaliteli geldiğini iletebilirim.

Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Merhaba ben bi sey sormak istiyorum da, shein sitesinde bi ürün begendim almak istiyorum fakat tereddütteyim acikcasi yurtdışı oldugu icin.güvenilirmi degilmi bilmek istiyorum sizde burdan alisveris yaptignz icin sormak istedim sorun yasadinizmi....