24 Ekim 2013

2013 2014 Sonbahar Kış Ayakkabı ve Çanta Modası

Merhaba,

2013 2014 sezonu için Dünya tasarımcıları neler tasarlamış, nasıl ayakkabı ve çantalar karşımıza çıkacak incelemek istedim.

Öncelikle ayakkabıda Nina Ricci ve Anthony Vaccarello tasarımlı ayakkabılar gibi sivri burun ayakkabılar ön planda.
Ve Elie Saab'ın elbiselerinde olduğu gibi ayakkabılarındaki şıklıkta bot ve çizmelerde kendisini gösterecek gibi.
Kesinlikle lavivert bootieye bayıldım.


Çizme ve bot modellerine gelince ise benim gözlemim kesinlikle bir sadelik var. Ama bu sadelik çok fazla düz kesim çizmeler şeklinde değil. Kemer ve renk detayları çok fazla.
Aşağıdaki örneklerden genel bir izlenim edinmeniz mümkün.
Yani anlaşılacağı üzere bayan botları ne kadar şıksa çizmeler bir o kadar sade..


Ve gelelim Dolce Gabbana'ya..Kesinlikle detaylarda kaybolabilirsiniz aamaaa bittim!
O ortadaki sivri burun kırmızı ayakkabıyı istiyorum :)


Ve aa bu yazlık ayakkabı, açık burunlu, orası açık, burası açık demeyin.
Bu sezon yazlık ayakkabılarınızı aşağıdaki şekilde kullanabilirsiniz.



Vee gelelim çanta modasına..

Kesinlikle postacı çantaları yine revaçta.. Portföy ve klasik el çantaları da..


Yine  Dolce Gabbana'nın çantalarındaki detayları harika tabiki..


Aşağıdaki çantalar ise benim yeni sezon istek listemde en üst sıradalar ve hepsine sahip olmak için sabırzırlanıyorum.



Sizin yeni sezon istek listenizde neler var peki?

2 yorum:

Unknown dedi ki...

vuuuhuuu çok orjinaller var aralarında

deniz saatçioğlu dedi ki...

Aaaah Ah, neler yok ki! Ayakkabu çanta dedin, beni can evimden vurdun :)