22 Ekim 2013

Deri Peplum Bluzlar

Deri bu sezon her parçada karşımızda.
Etek, pantolon derken bu sene bluzlarda da oldukça karşımıza çıkıyor.
Ben deri peplum bluzlara bayılıyorum ve wishlistimde en üst sırada yer edindiler.
En yakın zamanda bir tane edinip kombinimle karşınızda olacağım :)
Şimdi gelelim kombin önerilerine;






Sigaret kesim pantolonlarda kombinleyebilirsiniz.








Deri bluzlardan nereden edinebiliriz;


1. Bluz için; TIK
2. Bluz için; TIK
3. Bluz için; TIK

2. ve 3. deri bluzu deliler gibi istiyorum!

2 yorum:

darkolivee dedi ki...

bende de şu anda deri olmasa da peplum bebe yaka bir bluz var, hoşuma gidiyor giymek ama deri mükemmel
fiyatları da oldukça uygun

Necla Şölen dedi ki...

Merhaba,
Deri peplumların hepsi çok güzel. ben de geçen sene bir tane kendime dikmiştim, severek giyiniyorum. Blogunu takibe aldım bana da beklerim, sevgilerle...
www.neclasolen.com