13 Şubat 2017

Bir Blog Klasiği;Sevgililer Günü Kombinleri

Merhaba,

Yarın sevgiler günü vee şimdi çoğumuz acaba yarın ne giysek derdinde.
Ben tüm gün işte ve sonrasında da sevgili eşimle yarının sevgililer günü olduğunu unutarak aldığımız personal trainer randevumuzda olacağız. Şubat'ın bu soğuğunda gaza gelip spora yazıldık ve 5 günden beri her tarafımız tutuk bir şekilde geziyoruz.
Neyse gelelim taze sevgililere.
Eee kızlar yarına çok iddialı sayılmayan kendi tarzımda 4 adet kombin önerisi hazırladım.
Hem mevsime hem tarzınıza uydurur iseniz bir benzerini yarın deneyebilirsiniz;

*

Renklerimi siyah ve bej renginden yana kullandım ve unutmayın ki bu tarz kombinler ile karlı İstanbul günlerinde opak çoraplarınızı eksik etmeylin.









*

Ben yarın için kendime siyah beyaz bir kombin belirledim ve eğer sabah uykuya yenilmez de minnoşumdan 1 saat önce kalkmayı becerir isem tüm holü kalpli postitlerle doldurmayı planlıyorum.
Size ay biz sevgililer gününe inanmıyoruz amann o da neymiş demeyeceğim.
Benim için bütün özel günler çok değerli.
*
Sevgiler.

Hiç yorum yok: