31 Mart 2014

Çeyizime Kattıklarım: Makyaj Masası Düzeni Vs..

Merhaba :)
Düğün tarihim kesinleşti ve ben haldır haldır ev alışverişi yapıyorum.
Yatak odası takımım pembe olduğundan bütün odamı pembe ile süslemeye çalışıyorum.
Pembe ve beyaz ferforje..
İkea ve English Home benim iki vazgeçilmezin oldu diyebilirim.
Bunun yanı sıra toz pembe bir fırça takımı atıyordum ve Sheinside sitedinde tam istediğim gibi bir set buldum.
Tam benim makyaj masam için yaratılmış :)
Fırça Seti: Sheinside
Fırça seti yaklaşık 20 dolar ve içerisinde 34 adet fırça var.
Ayrıca kılıfıda pembe deri..
Kesinlikle alabilirsiniz. 
Vee English Home'dan bugün aldığım pembe mücevher kutum.
Seramik :)
İçerisinde tektaşımı ve alyansımı koyarım diye düşünüyorum.
Birşey koymasamda bu şirin şey makyaj masamı süslesin yeter :)

Ve daha düğünüme yaklaşık 4 buçuk ay olmasına rağmen ben paketini her beğendiğim kremi, losyonu hatta ve hatta sıvı sabunu alıyorum.
Bu da Gratis indiriminde aldığım ve çiçeklerinin rengine bayıldığım set.
Çook romantik :)

Ve benim için en sorunlu şey en başından beri ayakkabılarımı nasıl götüreceğim, nasıl istifleyeceğimdi.
Bende şeffaf ayakkabı kutularından aldım ve yavaş yavaş götüreceğim ayakkabılarımı seçerek dolabıma diziyorum.
Daha sonra kayın pederimin benim için özel olarak yaptırdığı (kendisini oldukça çok seviyorum :) ayakkabı dolabımı dolduracağım :)
*
Öndeki çiçekli ayakkabı normal topuklu kutusuna sığmadığından kapı dışarı edildi :)
Kendisine erkek ayakkabı kutusu alıp götüreceğim tabi ki :)
**
Şimdilik bu kadar..
*
Sevgiler..

5 yorum:

Hayat Kaydetmeye Değer dedi ki...

Çoook güzel telaşlar çok , evim çeyizim diye alınan her şey bambaşka bir tat :)))

senem dedi ki...

aa evleniyor musun? ben çok uzak kalmışım olaylardan. Benimde iki ay kaldı düğüne :) insan her şeyi almak istiyor sabununa kadar. Ayakkabı olayı için fikir muhteşem

PINKY FASHION dedi ki...

Allah tamanına erdirsin. Evin eksikleri bitmiyor valla kolay gelsin :)

Missy dedi ki...

pembe olduguna bayildim! cok seker! benim de öyle bir settim var ama siyah :/ simdi benimki da pembe olsun diye istiyorum =D güle güle kullan cnm

www.missysworld.com
facebook.com/Missysworld.blogspot

Emel Sevren Pınar dedi ki...

ne güzel telaşlar, şimdiden mutluluklar dilerim.