04 Mart 2014

Yeni Sezonun Abiye Elbise Modelleri

Merhaba,
Şimdiden yaz düğünleri için elbise arayışında olanlara ve mail kutuma düşen maillerin şerefine gelsin :)
Ben birinci elbise, ayakkabı ve çantayla aşk yaşıyorum.


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta


Elbise    Ayakkabı     Çanta

**
Siz de beğendiniz mi?
**
Ayrıca abiye elbise hediye ettiğim çekilişime aşağıdaki linkten katılabilirsiniz.
http://yagmurunmodasi.blogspot.com.tr/2014/03/yeni-cekilisabiye-elbise-nisanlk-hediye.html

2 yorum:

ARMİNA dedi ki...

ilk elbiseye bayıldım.
sevgiler..

nursevincelezzetler-yemektarifleri dedi ki...

aşağılara kadar hepsine baktım.. ne kadar zevklisiniz. Ah vücudum uygun olsa ve genç olsam dedim içimden.. Emeklerinize sağlık..