06 Mart 2014

Prenses Gelinlik Modelleri

Merhaba,
Düğünüm ve düğün mevsimi yaklaşırken bu haftayı gelinlik modelleri haftası ilan ediyorum.
İlk model prenses gelinlikler..
O gün kendini prenses gibi çok özel hissetmek isteyen gelinlerin genelde prenses model gelinlikleri tercih ettiğini görüyorum.
Bende ilk başlarda daha düz modeller denerken yavaş yavaş prenses modellere kayıyorum.
En beğendiğim prenses model gelinliklere bakalım hadi.
(Beğendiğiniz modelin altındaki gelinlik yazısına tıklarsanız ilgili modeli satın alabileceğiz internet sayfasına yönlendirilirsiniz.























*
Siz en çok hangi model gelinlikleri beğeniyorsunuz?
Sevgiler.

4 yorum:

ARMİNA dedi ki...

ben genelde sırt dekolteli gelinliklere bayılıyorum.
sevgiler

Poine PA dedi ki...

Aslinda bunlar prenses model degil :) Prenses model duz tul seklinde kabarik belden inenler.

Unknown dedi ki...

Poine Pa :)

Artık prenses model anlayışı o kadar çok değiştiki, kabarık etekli tüm modeller neredeyse prenses olarak nitelendiriliyor.

O nedenle evet haklısın :)

Çok teşekkürler.

Sevgiler..

Unknown dedi ki...

ARMİNA, bende kesinlikle sırt dekolteli bir gelinlik istiyorum.

O kibar bir dekolte..

Sevgiler..