03 Mart 2014

Oscar 2014 Kırmızı Halı Kazanan ve Kaybedenleri

Merhaba Kızlar,
Dün gece Oscarlar sahiplerini buldu. 
Benim bu yıl kırmızı halı kazananım Kate Hudson & Atelier Versace elbisesi oldu.
Bu kadını zaten çok seviyordum, elbisesi, makyajı ve saçıyla yeniden gönlüme taht kurdu.
O ne sade ve güzel bir makyaj öyle..
Ayrıca bu yıl göze çarpan en önemli şey herkesin açık tonda elbiseler kullanmasıydı.
Beyaz,bej ve dore tonları altın çağını yaşadı.
Ve en sevdiğim elbiselerden birkaçı;

Jennifer Garner & Oscar de la Renta

Cate Blanchett & Armani Prive

Kristen Bell  & Roberto Cavalli

Maria Menounos'ta çok zarif değil mi?
Bu kadını ilk defa bu kadar zarif bir elbisenin içerisinde görüyorum.

Naomi Watts & Calvin Klein Collection

Penelope Cruz & Giambattista Valli

Beğendiğim ikinci elbise.
Lupita Nyong’o & Prada

Angelina Jolie & Elie Saab Brad Pitt & Tom Ford

Jennifer Lawrence Dior elbisesinin içerisinde ne kadar da güzel duruyor.
Çok iddaalı bir renk ama ben çok beğendim.
Geçen seneki faciadan sonra kurtarmış bu elbiseyle :)

Sandra Bullock & Alexander McQueen
Sandra'da yılın kazananlarından benim gözümde..
Çok zarif görünüyor.

Amy Adams & Gucci Première
Amy benim geçen seneki kazananımdı. Bu sene de güzel ama geçen senenin üzerine çıkamamış.

Charlize Theron & Christian Dior
Margot Robbie & by Saint Laurent


Emma Watson & Vera Wang 
**
Vee beğenmediklerim.
Anna Kendrick  & Mendel

Lady Gaga & Versace



Anne Hathaway Gucci 
**
Ve gönlümün sahibi :)

Ee kızlar siz en çok hangi elbiseyi beğendiniz?
*
Mutlu haftalar..

3 yorum:

VuslaT dedi ki...

Maria Menounos ve Naomi Watts zarif huzur veren kıyafetleri. Tam benim zevkimmm. :)

VuslaT dedi ki...

Maria Menounos ve Naomi Watts zarif huzur veren kıyafetleri. Tam benim zevkimmm. :)

Unknown dedi ki...

Vuslat, çok haklısın. Çok zarif ve şıklar.
Maria'yı bende çok beğendim..

Sevgiler..