20 Şubat 2017

Ekose Aşkı ve Ucuz Ayakkabı Rehberi :)

Merhaba,

Daha önceki yazılarımdan da benim ekose desenine ne kadar da aşık olduğumu bilenleriniz vardır. Genellikle çoğu gömleğim ekoselidir.
Bu kuş gözü detaylı gömleği de görünce koleksiyona eklemek istedim.
Ayrıca üzerine giymiş olduğum ceketinde iç astarı, kol katlamaları ve şapka astarı ekose. Bu nedenle çok uyumlu bir kombin oluşturdular.
Bu ceketi beyaz basicler ile tüm bahar giymek için sabırsızlanıyorum.


Ekose ayakkabımı Koton'un Optimum Outlet mağazasından 19.90 gibi çok komik bir fiyata aldım. O kadar tatlılar ki bayıldım.
Yenisahra'ya yakın oturanlarınız var ise kesinlikle Optimum'daki Koton'u sık sık ziyaret edin. Sezonda 60, 70 TL'lik ayakkabıları bu mağazadan çok kez 20 TL'ye aldığımı biliyorum.

*

Gelelim bir başka aşk yaşadığım ekose parçama; Elbisemmm!!
Bu elbiseyi sitede görür görmez düüşünmeden direkt sepetime ekledim. Çok tatlı bir parça.
Mart ayında yapmayı plandığımız Eskişehir seyahatimizde bu elbiseyi giyip çok tatlı pozlar vermeyi planlıyorum :)

*
Puantiyeli yağmur botlarıma gelecek olursak eğer :) bayılarak aldım.
Hem de tam tamına 10 TL'ye.
Ayağımda her gören bayılıyor ve nereden aldığımı soruyor.
Kadiköy Enes'i bilmeyeniniz pek yoktur. Her Kadiköy'e gittiğimde uğrayıp bir parça alarak çıktığım yerlerden biri.
Ara sıra bakın bence. 

Elbise:SHEİN
Gömlek;SHEİN
Ceket: SHEİN
Ekose Stiletto: Koton
Yağmur Botu: Kadiköy Enes

*
Sevgiler.

Hiç yorum yok: