19 Şubat 2017

İş Görüşmesine Giderken

 Merhaba,

Blog mail adresime gelen sorulara genelde yanıt veren yazılar yazmaya dikkat ediyorum.
Mail ile direkt cevaplasam da daha sonra belki bu soru başkalarının da kafasında vardır diye düşünerek yazı yazmayı seviyorum.
*
Eski yazılarımda ''İş Günü Kombinleri'' gibi bir yazı dizisi yazmıştım ama uzun zamandır iş yeri için yazı yazmıyormuşum.
Gelelim ne giyinebiliriz sorusuna.
Ben simsiyah ve dekoltesiz giyinmek taraftarıyım.
Bu peplum detaylı ceket, sigaret pantolon ve stiletto üçlüsü sizi favori yapar.



Ceketim; BURADAN

*

Eğer renk katmak isterseniz de şöyle yaka/fiyonk detaylı ciddi bir elbise ile de siyahlarınıza renk verebilirsiniz.


Elbisem; BURADAN
*
Daha detaylı bir kombin postu ile de yeniden bu yazıya devam ediyor olacağım.

*
Sevgiler.


Hiç yorum yok: