19 Şubat 2017

Yeni Keşif; Tosave.com

Merhaba,

Minik bir aradan sonra yeni bir site keşfim ile sizlerle birlikteyim.
Rengarenk makyaj fırçası ararken buldum bu siteyi ve uygun fiyatlı olunca da hemen bir deneme siparişi verdim.

Site; Tosave.com

Fırçaların linki;BURADA


Sitede göründüğü ile gelen arasında görüldüğü üzere bir fark yok. Ben gelen ürünlerden oldukça memnunum.
Makyaj masada her dair böyle tatlış şeylerin durması beni oldukça mutlu ediyor.


Ayrıca sitede bir de salopet elbise görmüş ve hemen onu da sepetime eklemiştim.
O kadar çok beğendim ki.
Altına beyaz gömlekler ile çok güzel duracağına eminim.
Bu yazı için beyaz bir basic ve yaka ile kombinledim size gösterebilmek için.
Bu iki ürün için yaklaşık 15 $ verdim.
Türkiye'den almaya kalksanız bu fiyata maalesef pek mümkün olmaz.
Site Aliexpress mantığında ve kargo ücretsiz.
Makyaj ürünleri ve Japon Style ürünler için vazgeçilmez olabilir.
Ve kargo süreci neredeyse bir ay kadar :)


Salopet linki; BURADA

Hiç yorum yok: